Jäsenenä TVV:n suunnistusjaostossa

Jäsenedut

• Joukkuepaikka Jukolan tai Venlojen viestissä sisältäen joukkuemaksut ja maksut telttapaikoista.
  • Osallistuminen kaikkeen SK Uuden kalenterissa olevaan tarjontaan kuten harjoituksiin ja juoksutekniikkavalmennukseen (ilmoitetaan Nimenhuudossa)
  • Talvikaudella seuran kuntopiiri 1 krt/ vk (maanantaisin Kulttuuritalo Moniossa)
  • Talkoisiin osallistumalla saat ilmaisia osallistumiskertoja SK Uuden järjestämille Keski-Uusimaa -rasteille, joita TVV ja KeU järjestää SK Uuden nimissä 14 kertaa.  Kustakin toimitsijakerrasta saa ilmaisen osallistumisoikeuden vähintään kahteen SK Uuden kuntorastitapahtumaan.
  • Kilpailuoikeus Suunnistusliiton alaisiin kilpailuihin eli ns. jäsenyys IRMA -ilmoittautumisjärjestelmässä.
  • Mahdollisuus tilata yhteistilauksena seura-asuja ml. suunnistusasut.

Kilpailuihin ilmoittaudutaan IRMA-palvelun kautta. Myös osanottomaksut maksetaan IRMAssa. Tarkista, että omat yhteystietosi ovat ajan tasalla. IRMAA varten tarvitset lisenssinumeron (vakuutus, joka lunastetaan Suunnistusliiton sivuilta).

Maksut

• Aikuinen: 35 € (18-vuotias tai vanhempi)
  • Lapsi: 20 € (alle 18-vuotias)
  • Perhejäsenyys: 75 € (2 aikuista ja kaikki alle 18v lapset)

Perhejäsenyys kattaa kaksi aikuista ja kaikki alle 18-vuotiaat lapset. 18-vuotta täyttäneistä lapsista on maksettava aikuisten jäsenmaksu.

Jäsenmaksut peritään liittymisen yhteydessä ja vuosittain Yhdistysavaimen kautta.