Tuusulan Voima-Veikot ry

Tuusulan Voima-Veikot on vuonna 1937 perustettu urheiluseura, jossa on kaksi vireää jaostoa: suunnistus ja ampumahiihto.

Liity jäseneksi!

Seuramme jäseneksi pääset täyttämällä oheisen liittymislomakkeen. Sinulle lähetetään liittymisen jälkeen lasku jäsenmaksusta sähköpostitse.

• Aikuinen: 35 € (18-vuotias tai vanhempi)
  • Lapsi: 20 € (alle 18-vuotias)
  • Perhejäsenyys: 75 € (2 aikuista ja kaikki alle 18v lapset)

Perhejäsenyys kattaa kaksi aikuista ja kaikki alle 18-vuotiaat lapset. 18-vuotta täyttäneistä lapsista on maksettava aikuisten jäsenmaksu.

Käy tarkistamassa omat tietosi ja onko perhejäsenyys kirjattu haluamallasi tavalla. Jos et ole ennen kirjautunut jäsensivuille, valitse salasana unohtunut niin pääset muuttamaan sen ja tarkistamaan tietosi. Syntymäaika tarvitaan oikean jäsenmaksun määrittämiseen.

Jäsenmaksut peritään liittymisen yhteydessä ja vuosittain Yhdistysavaimen kautta.